Un om cu întrebări

Premiul Liebster

Pe Lili am cunoscut-o la interviul de angajare la care m-am prezentat, timorată, în 2006. Am lucrat împreună aproape 2 ani, perioada în care mi-a fost „role-model” profesional.   Am redescoperit-o în blogul de beauty, www.lillybeautique.com, pe care îl are de ceva vreme, găsind în Lili, neatinsă, pasiunea pe care o aşază ferm şi elegant în tot ceea ce face. Aşadar, mare mi-a fost surpriza şi, de ce să nu recunosc, încântarea, atunci când mi-a nominalizat blogul pentru premiul Liebster*. Mirare dublă, odată pentru că blogul meu nu intră în sfera beauty, categorie căreia se adresează seria prezentă de nominalizări şi apoi pentru că blogul meu este încă în scutece:)

Accept cu bucurie această nominalizare şi aştern mai jos răspunsurile la acele întrebări adresate de Lili pe care eu le-am simţit potrivite pentru profilul blogului şi de ce nu, pentru temperamentul meu:)

1. Ce te-a determinat să îți faci un blog?

Dorinţa de a scrie. Am început să scriu pentru “Catchy” în decembrie 2013. Un an mai târziu am inaugurat blogul, pentru a putea scrie cu mai multă libertate. Scriu pe blog însuflețită de dorinţa de a găsi oameni cărora ceea ce scriu să le spună ceva. Care să îşi regăsească o emoţie, o amintire, pierdută ori alungată din minte, într-unul din rândurile mele. Care să zâmbească ori să ofteze odată cu scriitura:)  Care să îşi pună întrebări, de îndată ce au terminat de citit:)

2. Dacă ar fi să ai un alt blog decât cel pe care îl ai acum, ce temă ai alege?

Muzica. Am, împreună cu o prietenă virtuală, o pagină pe FB – “Oldies and goldies” în care postăm muzică veche.

3. Ce altă pasiune ai în afară de blogging?

Muzica, teatrul radiofonic şi … natura umană:) Să cunosc oamenii, aşa cum sunt ei “pe dedesubt”. Muzica, este, cu siguranţă, elixirul vieţii mele. Ea mă ajută să trec peste toate cu bine

4. Spune-mi trei bucurii de astăzi (ziua în care răspunzi)

Afară e răcoare, vine barza şi, oricât de ciudat ar suna, se apropie Crăciunul:)

5. Ce faci când nu ai inspirație?

Inspiraţia nu mi-a lipsit niciodată, însă am avut ceva probleme cu temele despre care am vrut uneori să scriu. Nu mi s-a părut că pot argumenta suficient în favoarea alegerii mele, așa că am renunțat la ele.
6. Ce îți place cel mai mult la tine?

Ha, ha, determinarea. Moştenită de la bunicul din partea mamei și însemnând că nu mă las învinsă, oricât de greu mi-ar fi. Uneori, pentru scurt timp, mă simt … pierdută. Îmi revin repede, însă, pentru că știu că totul depinde de noi înșine!

7. Dacă ai putea da timpul înapoi, în ce an te-ai opri?

În 1995 pentru a evita o experiență de care încă nu m-am … vindecat.

8. Care ar fi cele 5 obiecte pe care le-ai lua cu tine dacă ar trebui să îţi faci bagajul în 5 minute?

Creioane şi multă hârtie de scris, lenjerie intimă curată, o lanternă, un dispozitiv cu muuultă muzică, unguent cu gălbenele.

9. Care este motto-ul tău în viață?

„Never give up” !!!

La rândul meu, formulez întrebările pentru blogger-ii nominalizaţi:

  1. De când scrii?
  2. Ce îți doreai să “te faci” când vei fi mare?
  3. Care este, în scris, tema ta favorită?
  4. Cărțile – pe hârtie sau electronice? Argumente?
  5. Ce meserie ți-ai alege dacă ai lua-o de la capăt?
  6. Ce bloguri îți plac?
  7. De care împlinire te bucuri cel mai mult până acum?
  8. Ce carte ai recomanda, indiferent de anotimp?

 

Despre nominalizări, Lili, am trei, foarte dragi mie:

mariusoliviu.wordpress.com

bnicoletadiana.worpress.com

ovidiudarian.wordpress.com

Regulile jocului, așa cum mi-au fost transmise, sunt acestea:

  • să-i mulţumeşti persoanei care te-a nominalizat menţionând în postare link-ul către blogul ei să răspunzi la toate întrebările primite;
  • să nominalizezi la rândul tău bloggeri;
  • să formulezi 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizați de tine;
  • să le trimiți celor nominalizați un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

Fie că cei nominalizaţi vor continua sau nu acest “connecting game”, închei prin a mulţumi, încă o dată, Lilianei, pentru ocazia de a încerca ceva diferit și cu un reminder de la Amelia Earhart:

“The most difficult thing is the decision to act. The rest is merely tenacity. The fears are paper tigers. You can do anything you decide to do. You can act to change and control your life and the procedure. The process is its own reward.”

* Premiul Liebster este un premiu online dat de bloggeri unor alți bloggeri pe care ei îi consideră dragi (“liebster” vine de la “liebe” – din germană = dragoste, “liebster” însemnând dragi).”

 

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 19/08/2015 de în DE ÎNCEPUT şi etichetată , , , , , , , .
Follow Un om cu întrebări on WordPress.com
